maanantai 29. tammikuuta 2018

7 negatiivista tunnetta 


Kolmas tunne on Viha!

 

Seuraava negatiivinen tunne, jonka haluamme poistaa elämästämme on VIHA.


 




Tämä voi olla yksi tuhoisammista tunne tiloista, johon ihminen voi joutua. Tämän aiheuttaa tietämättömyys. Itse asiassa tietämättömyys on meidän ainoa ongelmamme. Monet ihmiset ajattelevat, että rakkauden vastakohta on viha, mutta se ei ole totta. Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys tai piittaamattomuus.

Viha itsessään on yksi tuhoisimmista tunteista, jonka sinä voit joutua kokemaan. Olet kuullut ihmisten sanovan: ”Vihaan sinua”, ”Vihaan häntä”, ”Vihaan tätä”. Todella typerä idea!

Onko sinulla minkään laista käsitystä siitä, mitä tapahtuu, kun alitajuntasi rakentaa negatiivisen käsitteen tälle tasolle? Tässä kasataan negatiivista asiaa negatiivisen asian päälle ja sitten sisäistetään se.

Kun olet tunne tasolla osallisena tässä ja käytät voimakkainta henkistä kykyäsi, mielikuvitustasi, nähdäksesi jotakin kauheaa tapahtuvaksi jollekin toiselle tai johonkin ja sitten sinä siirryt tälle värähtely tasolle. Kuka kokee tämän vihan? Tietysti se henkilö, joka pitää siitä vihasta kiinni.

Sitten sinä lähetät tämän energian Universumiin, niin mitä Universumi voi lähettää sinulle takaisin? Täsmälleen saman asian. Huomaa, että Universumi ei tunnista hyvää eikä pahaa, ei suurta eikä pientä, ei ylhäällä tai alhaalla – se lähettää takaisin vain saman laista energiaa, kuin sinne lähetetään. Niinpä ihmiset joutuvat tähän tuhoa kylvävään kierteeseen, Minä vihaan sitä, Minä vihaan tätä. 
 

Bob Proctor sanoo: ”Minusta tuntuu, että heidät on kasvatettu tähän ajatukseen. En usko, että ajatteleva ihminen yhtäkkiä heräisi ja alkaisi tekemään jotain niin naurettavaa ja niin tuhoisaa kuin viha.”

Jos huomaat itsesi sanovan, ”Minä vihaan… mitä tahansa”, pysähdy ja sano, ”Hei hetkinen, Minä rakastan sitä, Minä rakastan sitä, Minä rakastan sitä, Minä rakastan sitä.” Laita itsesi täysin vastakkaiseen värähtely tilaan. Jatka sitä, mitä sinä haluat saada. Mene positiiviseen värähtely tilaan. 

Poista viha elämästäsi. Ja jos kuulet jonkun ystäväsi, sukulaisesi tai työ toverisi sanovan, että he vihaavat jotain, sano heille: ”Tiedätkö, minä olen oppinut jotain vihaamisesta. Annas, kun kerron sinulle siitä.” Kun laitat tämän hyvän energian eteenpäin, sinä autat heitä ja samalla myös autat itseäsi.

Käytä 4-5 minuuttia ajatellen tätä asiaa. Tämä on tunne, jota kellään meistä ei ole varaa pitää yllä.

Mukavaa päivää Sinulle!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti