torstai 18. tammikuuta 2018

6 minuuttia menestykseen

 Askel 5 


Hei miltä nämä askeleet ovat tuntuneet sinusta? Tykkäätkö niistä?

Jos toimit näiden askeleiden mukaan, tulet hämmästymään miten hyvin ne toimivat.
 
Minä olen tutustunut näihin askeliin jo muutama vuosi sitten, mutta en vain silloin uskonut niihin, enkä aloittanut niiden toteuttamista. 

Nyt minun uskoni asioihin on kehittynyt ja vahvistunut ja uskon todella, että nämä toimii ja siksi aloitin yhdessä sinun kanssasi käymään näitä läpi nähdäkseni ja todistaakseni itselleni, että nämä toimii. Ne ovat toimineet niin monen ihmisen kohdalla, joten miksi ei myös minun kohdallani. 

Napoleon Hill sanoo kirjassaan: ”Kun raha alkaa tulla luoksesi, se tulee niin nopeasti ja niin suurella voimalla, että se panee sinut ihmettelemään, missä se on ollut piilossa kaikki nämä vuodet”

Nyt sitten askel 5. Se on eräänlainen kertaus, vetää tähän astiset asiat yhteen. 
 
Kirjoita selkeä, lyhyt lause siitä, minkälaisen summan rahaa sinä aiot hankkia. 
Päätä aikaraja, minkä kuluessa aiot saada tuon summan ja kerro mitä aiot antaa vastineeksi siitä, eli mitä aiot tehdä asian hyväksi. 
Kuvaile selkeästi suunnitelmasi minkä avulla sinä aiot koota tuon rahasumman.
 
Huomaa, että Askel 5 on yhdistelmä aikaisemmista neljästä askeleesta. Joten toistamalla sinä painat nämä asiat mieleesi. Ymmärrät varmaan, että sinä tarvitset toistamista. 

Minä olen vasta viime aikoina todennut, että kun luemme näitä kortteja yhä uudelleen ja uudelleen, ne auttavat meitä painamaan mieleemme tavoitteemme ja muistamaan sen, mutta ennen kaikkea ne nostavat meidän fiiliksemme ja auttavat meitä saamaan uudelleen kiinni innostuksestamme, kun meihin iskee luottamus pula tai masennumme.  

Tällä kertaa kokoamme kaikki neljä aikaisempaa askelta yhteen. Ja nyt ota 4-5 minuuttia ja tee tämä yhteenveto. Sillä ei ole merkitystä uskotko tähän vai et, tee se silti. Ja se tulee tapahtumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti