lauantai 20. tammikuuta 2018

6 minuuttia menestykseen




No niin, tämä on sitten se 6. ja viimeinen askel tässä sarjassa.
Seuraavaksi lähden käsittelemään positiivisia ja negatiivisia tunteita. Molemmissa on 7 eri asiaa, joihin paneudumme seuraavina viikkoina.

Olemme käyneet läpi 5 askelta ja tämä on 6. askel, joiden avulla me olemme hankkimassa sitä rahasummaa, jota me haluamme itsellemme. Ennen kuin menen eteenpäin, haluan sanoa, että nämä samat askeleet toimivat kaikenlaisiin asioihin, joita haluat elämääsi.

 


Menestykseen ei ole hissiä,
Sinun täytyy käyttää portaita!

Laitan tämän viimeisen osan nyt, niin pääsen aloittamaan uuden asian ensi viikolla!

Bob Proctor jutteli eräänä päivänä ystäviensä Deena ja Lanny Mortonin kanssa ja Deena sanoi hänelle: ”Bob, tiedäthän nuo 6 askelta? Ne toimivat kaikkien asioiden kanssa, ei yksistään rahan hankkimisessa!” Ja sitten Larry kommentoi siihe: ”Meidän tulisi palata näihin askeliin yhä uudelleen ja uudelleen.”

Siis Askel 6

Lue kirjoittamasi asiat eli nämä 6 askelta joka päivä ääneen. Aamulla heti kun nouset ylös sängystä ja illalla juuri ennen kuin menet nukkumaan. Kun sinä luet näitä niin näe nämä asiat mielessäsi, tunne ne sisimmässäi ja usko, että sinulla on jo se rahasumma, jota olet pyytänyt.

Bob kertoo, että kun hän ensimmäisen kerran teki tämän, hän ajatteli: ”Tämä on höpö hommaa, ei tämä tule toimimaan!” Mutta kaveri, joka antoi hänelle Napoleon Hillin kirjan sanoi: ”Bob, sinun tapasi ei toimi, joten miksi et seuraisi Napoleon Hillin tapaa?”

"Niinpä minä sitten kokeilin. Minä otin tavoitekortin taskustanit ja luin sitä. Näin sen, tunsin, että minulla oli jo se 25 000 dollaria, jota olin pyytänyt. Ja se tapahtui niin nopeasti.

Hän kertoo: ”Työskentelin palolaitoksella Toronton esikaupunkialueella. Minä ansaitsin 4000 dollaria vuodessa. Päällikkö ansaitsi vain 11 500 dollaria vuodessa ja siellä oli vain yksi päällikkö. Minä en ollut kovinkaan hyvä palomies, joten tiesin, ettei minusta koskaan tulisi palopäällikköä.

Siitä huolimatta ei kestänyt kauankaan aikaa, kun minä ansaitsin11 500 dollari kuukaudessa ja silti minä työskentelin palolaitoksella. En ansainnut rahoja siellä, ansaitsin ne sivutuloina. 
 
Minä jatkoin korttini lukemista, näkemistä ja tuntemista ja uskomista, että minä omistan jo sen 
25 000 dollaria. Tiedätkö, usko tulee toistamisen kautta. Lukemisen, näkemisen ja tuntemisen kautta.

Millä tahansa asialla sinä vaikutat mieleesi yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, sinä alat uskoa siihen. Willliam James sanoi: ”Usko, niin sinun uskosi todellakin luo tuloksen.”

Muista, että Larry Morton on oikeassa, kun hän sanoi, että sinun pitää palata tähän asiaan yhä uudelleen. 
Bob Proctor on tehnyt tämän, ehkä kauemmin, kuin jotkut teistä ovat eläneet ja hän tekee sitä edelleen. Bob sanoo, että saattaa olla, että hän saattaa olla vähän hidas tässä asiassa, mutta se toimii! Hän tekee ihan tarkalleen sen mitä Napoleon Hillin kirja sanoo.

Me sinun kanssasi voimme nyt tehdä aivan niin, kuin nämä 6 askelta opettaa meitä. Voimme jakaa sitä kaikille muillekin ihmisille, jos he haluavat kokeilla toimiiko tämä. Minä itse aion toteuttaa tätä niin kauan, että oma tavoitteeni toteutuu. Sinnikkyyttä! "Suomalaista Sisua", sitä minä käytän nyt.

No niin, tässä on viimeinen tähän sarjaa. Minä aion jatkaa tämän toistamista ja katsoa kauanko aikaa menee, ennen kuin saan haluamani. Muista, että jokaisella asialla on oma itämisaikansa. 

Jos et ole saanut rahojasi aikarajaasi mennessä, anna sille lisäaikaa. Universumi tietää, että sinä tarvitset sitä ja sinä olet pyytänyt sitä, niinpä se antaa sen sinulle juuri silloin, kun se on kaikin puolin sinulle oikea hetki. 
 
Mukavia hetkiä näiden asioiden parissa ja seuraavaksi jatkamme uudella aiheella.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti