tiistai 31. heinäkuuta 2018

MINÄKUVA



Vuonna 1960 Dr. Maxwell Maltz julkaisi kirjan nimeltä Psycho-Cybernetics. Sen sanottiin olevan vuosisadan suurin psykologinen läpimurto. Se käsittelee MINÄKUVAA.

Maltz puhuu siitä, minkälainen kuva meillä on omassa mielessämme meistä itsestämme. Kun katsomme peiliin, peili heijastaa takaisin kuvan meistä.

Me näemme peilissä ulkoisen kuvan itsestämme, mutta meidän sisäinen minämme on se, joka kontrolloi meidän elämäämme.

Valitut Palat kirjoitti kerran: ”Minä en ole Se, joka minä ajattelen olevani, minä en ole Se, jonka sinä ajattelet minun olevan, mutta minä olen Se, jonka minä ajattelen sinun ajattelevan minun olevan”

Jos sinä haluat parantaa omaa elämäsi laatua, ota 5 minuuttia ja mieti tätä Valittujen Palojen lausetta.

”Minä en ole Se, joka minä ajattelen olevani, minä en ole Se, jonka sinä ajattelet minun olevan, mutta minä olen Se, jonka minä ajattelen sinun ajattelevan minun olevan.”

Mieti tätä lausetta ja kirjoita paperille, miten Sinä ajattelet Minun näkevän sinut.

Minkälaista MINÄKUVAA sinä kannat itsestäsi?

Ota muutama minuutti ja kirjoita ajatuksesi paperille ja sitten tee päätös, että alat työskennellä sen hyväksi, että parannat omaa MINÄKUVAASI. Se tulee muuttamaan sinun koko elämäsi.

Oikein Hyvää Viikkoa Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti