maanantai 16. heinäkuuta 2018

HUOMATTAVA OMAISUUS

Tiedätkö miten voisit luoda suuren omaisuuden itsellesi?


 Kuinka usein olet haaveillut, että voisit mennä kauppaan ja ostaa sellaiset vaatteet, joista todella tykkäät? Minä olen haaveillut siitä monia vuosia. Mennä kauppaan ja ostaa sellainen vaate, joka miellyttää minua ja joka sopisi minulle erittäin hyvin. Sen sijaan, että ensin katsot hintalappua ja toteat, että ei tämä ole sittenkään minulle sopiva. En minä tästä pidä, koska mekko on liian kallis. 

Minä olen saanut sellaisen kasvatuksen, että kaikkea ei saa mitä haluaa. Pitää olla säästäväinen ja säästää vanhuuden varalle tai pahanpäivän varalle. Suurin osa ainakin vanhemmasta ikäpolvesta on saanut saman kasvatuksen ja näin me olemme juuttuneet näihin vanhoihin ajatusmalleihin, jotka rajoittavat meitä. 

Oletko sinä köyhyysajattelija? Jos joku on rikas, jonkun toisen pitää olla köyhä, että tasapaino säilyy! Maailmankaikkeuden varastot ovat täynnä, siellä ei ole puutetta mistään. Kaikilla on aivan yhtäläinen oikeus vaurauteen kuin Rockefellerillä. Me itse asetamme esteitä oman menestyksemme tielle.

 Andrew Carnegie antoi Napoleon Hillille kaavan, kuinka luoda suuri omaisuus. Bob Proctor painoi sen tarkasti mieleensä ja loi itselleen suuren omaisuuden.

Andrew Carnegie sanoi: ”Suuren omaisuuden kertyminen kutsuu voimat käyttöön. Valta tai voima on hankittu korkeasti organisoidun ja älykkäästi ohjatun erikoistiedon avulla. Mutta hän sanoi: Henkilöllä, joka kokoaa suuren omaisuuden ei tarvitse olla tietoa. ”

Bob kertoo, että kun hän ensimmäisen kerran kuuli tämän, hän luki sen uudelleen monta kertaa ja tajusi lopulta, että Carnegie oli oikeassa.

Jos saat ryhmän ihmisiä toimimaan yhdessä kanssasi. Ryhmän, jotka kaikki ovat eri alojen osaajia, sinä voit luoda omaisuuden. Bob Proctor on tehnyt tämän ja hänellä on ryhmä ihmisiä, jotka toimivat hänen kanssaan juuri näin.

Minä olen myös huomannut tämän hyödyn ja esim. Henry Ford loi oman omaisuutensa samalla tavalla.  




Sanomalehtimies, joka haastatteli kerran häntä, sanoi hänelle, että hänellä ei ole tarpeeksi tietoa asioista, joiden perusteella hän pyöritti suurta autotehdasta. Siihen Henry Ford vastasi, että ei hänen tarvitse tietää autoista mitään. Sitä varten hänellä on asiantuntijat, jotka osaavat hommansa.

Ehdotan, että otat taas 5 minuuttia aikaa, istut alas ja mieti ketkä ihmiset ovat todella hyviä siinä mitä he tekevät. Muodosta sitten mastermind ryhmä näistä ihmistä siinä tarkoituksessa, että voitte yhdessä luoda suuren omaisuuden. Voitte tavata toisenne esimerkiksi kerran kuukaudessa. Se riittää.

Pyydä heitä kertomaan sinulle, mitä sinun pitäisi tehdä. Muista mitä Andrew Carnegie sanoi: ”Suuren omaisuuden kertyminen kutsuu voimat käyttöön. Valta tai voima on hankittu korkeasti organisoidun ja älykkäästi ohjatun erikoistiedon avulla. Mutta henkilöllä, joka kokoaa suuren omaisuuden ei välttämättä tarvitse olla tietoa.”

Luo mastermind ryhmä. Käytä seuraavat 5 minuuttia ja mieti 5-7 ihmistä, joiden haluaisit auttavan sinua ja pyydä heiltä apua. 


Olen ollut muutamissa mastermind ryhmissä mukana, mutta ne eivät ole toimineet aivan sillä tavalla kuin olisin toivonut. Nyt aion tehdä tämän uudelleen näiden ohjeiden mukaan. Tehdään tämä yhdessä, minkälaisia asiantuntijoita sinä tarvitset viedäksesi omaa yritystäsi eteenpäin ja vaikka luodaksesi suuren omaisuuden!

Mukavaa alkanutta viikkoa ja kertokaa kuulumisia oletteko saaneet ryhmän kasaan ja miten se on auttanut teitä kaikkia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti