maanantai 12. maaliskuuta 2018

7 positiivista tunnetta


Seitsemäs ja viimeinen positiivinen tunne on: Toivo



Bob Proctor sanoo tästä näin: Tämä on kaunis asia. Minä löysin tämän tunteen, Toivon, monta vuotta sitten. Tai siis, en löytänyt, vaan minulla oli Toivo, mutta en tiennyt, mitä minulla oli!
Kesti jonkin aikaa, ennen kuin tajusin, mitä minulla oli.

Tajuatko, kun ensimmäisen kerran aloin tutkiä näitä asioita, olin surkea näky. Olin 26-vuotias, olin melko onnetton kaveri. Olin sairas ja ilman rahaa. Minulla ei ollut todellisia ystäviä, tietysti siksi, koska, en ollut kovin ystävällinen ihminen. Heingailin samanlaisten epäystävällisten kavereiden kanssa.

Ja sitten minulle annettiin kirja ja sanottiin, että voisin saada kaiken, mitä todella haluaisin. Tiedätkö, että siihen saakka olin ansainut 4000 dollaria vuodessa palkkaa ja minulla oli velkaa 6000 dollaria. En todellakaan nähnyt ratkaisua ulos tästä tilanteesta. Minulla ei ollut Toivoa!
Toivo on siis viimeinen positiivinen tunne tässä sarjassa. 




 
Toivo on ainutlaatuinen tunne ja minulla ei ollut sitä. Kun henkilöllä ei ole Toivoa, he ovat jumissa. He ovat kolossa. He juoksevat päin seinää. Mutta, kun opiskelin tätä materiaalia ja opin ymmärtämään sitä ja sitä samaa nämä tekstit opettavat sinulle. Jos sinulla ei ole Toivoa, nämä antavat sinulle sitä. Näiden tarkoitus on antaa sinulle Toivoa. 
 
Toivo antaa sinulle vaihtoehtoja. Kun sinulla on Toivoa, sinä näet kaikenlaisia mahdollisuuksia. Sinä näet pelkän seinän sijaan ovia. Sinun ei tarvitse yrittää hakata seinään ovea. Sinä näet avoimia ovia kaikkialla mihin menet. Mahdollisuudet suorastaan lentävät sinulle.

Toivo antaa sinulle vaihtoehtoja. Toivo antaa sinulle ymmärrystä niistä luovista kyvyistä, joita sinulla on. Siitä ihmeellisestä voimasta, jonka kanssa työskentelemme. Siitä tosiasiasta, että me voimme luoda ja sisäistää asian ja tuoda ilmi kaikenlaista. Me olemme tämän planeetan korkein luomisen muoto. Siis Ihminen.

Kun alamme opiskelemaan tätä, me kehitämme Toivoa ja Toivo antaa meille mahdollisuuksia. Kun näet jonkun, jolla ei ole toivoa. Niin istu hetkeksi alas ja auta häntä.

Sinä tulet tänä päivänä tapaamaan ihmisiä, joilla ei ole toivoa. He näyttävät olevan juuttuneet paikoilleen. He eivät tiedä mitä heidän pitäisi tehdä ja he voivat olla masentuneita.
Mitä sinä aiot tehdä? Miten aiot auttaa heitä?






Mieti 4-5 minuuttia tätä asiaa. Ota sitten nämä negatiiviset ja positiiviset tunteet. Katso niitä! Positiiviset tunteet voittavat nämä negatiiviset tunteet aina. Ota ja talleta nämä positiiviset tunteet taskuusi tai laukkuusi ja lue niitä joka päivä. Jaa niitä niin monelle ihmiselle kuin mahdollista.

Jakamalla näitä positiivisia tunteita, sinä annat heille Toivoa. Ja kun teet näin, maailma tulee palkitsemaan sinut. Me annamme ihmisille rahaa, mutta Universumi antaa sinulle paljon enemmän.

Toivon Sinulle mukavaa alkavaa viikkoa ja toivon, että jaat Toivoa tapaamillesi ihmisille missä ikinä sitten liikutkin. 
 

Kiitos, että olen saanut jakaa näitä ajatuksia kanssasi.
Seuraavaksi lähdemme tutustumaan ”henkisiin lihaksiimme”!
Siihen saakka. Iloa, Valoa ja Pääsiäisen Odotusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti