maanantai 21. toukokuuta 2018

AJATUKSIA, JOILLA ON MERKITYSTÄ!

Odota Yltäkylläisyyttä



Bob Proctor on kirjoittanut kirjan nimeltä: ”Olet Syntynyt Rikkaana”. Neljännen luvun otsikko on: ”Päästä irti ja anna Jumalan hoitaa.”
Jos sinulla ei vielä ole kirjaa, olen tehnyt siitä luennon, jonka voit kuunnella Facebookissa. Löydät sen minun sivuiltani tai Vetovoiman Laki sivuilta.

Siis me luomme idean, Jumala panee sen toimeen meidän kanssamme ja meidän kauttamme.
Kun ymmärrät tämän ajatuksen, niin ymmärrät, mitä luku 5 ”Odota Yltäkylläisyyttä.” tarkoittaa. Sekin löytyy Facebookista.

Tiesitkö, että useimmat ihmiset odottavat sitä, mitä he eivät halua? Nyt olen kirjoittanut sinulle monia pieniä ajatuksia blogissani, joten sinun pitäisi jo tietää, että sinun sisälläsi on suuri voima.

Ota 4-5 minuuttia aikaa ja sano itsellesi. ”Mitä minä todella odotan tapahtuvaksi tänä päivänä?”
Ei tällä viikolla tai tässä kuussa tai tänä vuonna vaan TÄNÄÄN. ”Mitä minä odotan tapahtuvaksi tänä päivänä?”



Näin sinä muodostat mieleesi kuvan ja lähetät sen sinussa olevalle Hengelle. Ja sitten ymmärrä tämä, että Henkesi ilmaisee itsensä aina täydellisellä tavalla. Epätäydellisyys on meidän yksilöllinen tai kollektiivinen tapa ajatella.

Muodosta kuva onnistumisesta ja kirjoita se paperille ja sano: ”Minä odotan tämän tapahtuvan minulle tänää.” Ja sitten odota sen tapahtuvan.

Jatka tämän toistamista. Kuljeta paperia taskussasi tai laukussasi ja lue sitä aika ajoin. ”Tämä on se asia, jonka odotan tapahtuvan minulle tänään.” Odota ainostaan hyvää tapahtuvaksi sinulle ja se toimitetaan sinulle täsmällisesti ajallaan.

Voit kuunnella nämä kaksi luento Facebookista sivuiltani tai Vetovoiman Laki sivulta.

Oikein hyvää alkanutta viikkoa Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti