keskiviikko 8. toukokuuta 2019

VOIMALAUSE 4

Minä pidän sanasta Mahdollinen!

Minä uskon siihen, mikä on Mahdollista. Näen mahdollisuuksia kaikkialla. Keskityn siihen, mikä on oikein, valoisaa ja kaunista. Näen parhaan puolen jokaisessa tilanteessa ja kaikissa ihmisissä.

Tämä on todella ainutlaatuinen julistus. Vai mitä? Mietitäänpä sitä hetken ajan.

Minä uskon siihen, mikä on mahdollista. Kaikki on mahdollista. Näe mahdollisuus kaikessa. Minä näen mahdollisuuksia kaikkialla. Mahdollisuudet ympäröivät meitä kaikkialla eikä kukaan tänä päivänä pelkästään yritä jotain. 


 

Tämän päivän julistus on tämä: 
 
Minä näen mahdollisuuksia kaikkialla.
Minä keskityn siihen, mikä on oikein, mikä on valoisaa ja 
mikä on kaunista. 
Näen parhaan joka tilanteessa ja jokaisessa ihmisessä.

Keskity tänä päivänä näihin lauseisiin. Olitpa missä tahansa ja tapasitpa kenet tahansa tänä päivänä, niin näe kaikissa se hyvä mikä heissä on. Näe joka tilanteessa se hyvä, mikä siinä sillä hetkellä on ja kerro siitä muille. Anna heidänkin tietää ja nähdä kaikki hyvä teidän ympärillänne. Ja kerro heille, mitä hyvää sinä näet heissä ja heidän tekemisissään.

Et arvaakaan mitä kaikkea hyvää sinä jaat ympärillesi, kun teet näin.

Hyvää Kesän odotusta Sinulle!


1 kommentti:

  1. HYVÄÄ JOULUA ETUKSEN!!
    Nyt kun vuosi lähenee loppuaan, vapaamuurarisäätiö lahjoittaa 1,000,000.00$ (MILJOONA DOLLARIA) auttamaan jokaista uutta ja vanhaa jäsentä, sinulla on mahdollisuus hakea nyt edunsaajaksi. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä virallinen osoite alla,
    WhatsApp; +31 687 329 133
    Sähköposti; info.masonic.oregon@email.cz
    Sähköposti; info.masonic.oregon@gmail.com
    Tai lue lisää vapaamuurariudesta vapaamuurariuden Facebook-sivun linkistä; https://web.facebook.com/infomasonicoregon

    VastaaPoista