keskiviikko 10. huhtikuuta 2019

VOITTOISA AJATTELU 2
Tai voisin sanoa VOIMALAUSE 2

Edellisessä blogissani mainitsin Dr. Maxwell Maltzin. Hänen kirjansa Psycho-Cybernetics kertoo kybernetiikka systeemistä, joka on sinun tietoisessa tai alitajuisessa mielessäsi. Se on kuin termostaatti, joka kontrolloi elämäsi lämpötilaa.

Mietipä mitä arvoa on sellaisella ajatuksella, joka uppoaa sinun alitajuntaasi, kun sinä toistat sitä yhä uudestaan päivästä toiseen. Sillä on todella suuri merkitys ja arvo, koska se muuttaa kaiken sinun elämässäsi.

Tämän päivän Voimalause on: MINÄ OSAAN, KOSKA MINÄ AJATTELEN OSAAVANI.

Minä pystyn, koska minä ajattelen pystyväni. Minut on ohjelmoitu menestymään. Minä uskon, että olen Voittaja. Minä pystyn tekemään ihan mitä tahansa. Minun uskomus systeemini on rajaton. Minä Osaan, Minä Osaan, MINÄ OSAAN!

Minä Osaan -lause on paljon tärkeämpi kuin Älykkyysosamäärä. Se kuvaa paremmin sitä, mitä sinä haluat saavuttaa. Älykkyysosamäärä kertoo vain sen, miten älykäs olet, mutta jos et pane älyäsi käytäntöön, siitä ei ole mitään hyötyä sinulle tai kenellekään muulle.


Olet kuullut monta kertaa lauseen. ”Meistä tulee sitä, mitä ajattelemme.” Asioiden toistaminen ohjelmoi mielesi.

Minut on ohjelmoitu menestymään. Minä uskon, että olen Voittaja. Minä pystyn tekemään ihan mitä tahansa. Minun uskomus systeemini on rajaton. Minä Osaan, Minä Osaan, MINÄ OSAAN!

Näitä asioita emme pysty ohjelmoimaan mieleemme liian usein.
Sinun kannattaa kirjoittaa nämä lauseet paperille ja lukea niitä joka päivä yhä uudelleen. Voi olla, että ajattelet, ettei tällä ole kovinkaan suurta merkitystä sinun elämällesi, mutta sinä et voi tietää sitä. Pienilläkin asioilla voi olla suuri vaikutus tulevaisuudessa.

Olen itse huomannut, että pienellä ajatuksella, jota kannan mielessäni on loppujen lopuksi ollut suuri vaikutus elämääni.
Reilu vuosi sitten aloitin kirjoittamaan tätä blogia vain jakaakseni niitä ajatuksia, joita olen Bob Proctorin koulutuksessa saanut. Ja nyt olen saanut valmiiksi kaksi verkkovalmennusta ja koulutan ihmisiä muuttamaan ajattelutapojaan.

Reilu vuosi sitten en osannut edes ajatella tekeväni jotain tällaista, mutta nyt se on todellisuutta. Minä saan tehdä sitä, mistä minä tykkään. Tästä lähtee minun unelmani täyttymään ja mihin kaikkeen vielä pystynkään. Mitä olen saavuttanut vuoden kuluttua tästä päivästä.

Muista: Pienistä ajatuksista ja askelista rakentuu meidän tulevaisuutemme ja me itse päätämme ja valitsemme minne haluamme päästä. Minkälaista elämää haluamme elää.

Hyvää Viikkoa Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti