keskiviikko 3. huhtikuuta 2019

VOITTOISA AJATTELU 1

Aloitan nyt uuden sarjan, jossa tuon esille muutamia kannustavia julistuksia, jota voit käyttää päivittäin luodaksesi itsellesi innostavan energian alkavalle päivälle. Ja voit käyttää näitä motivoimassa itseäsi menestymään.

V. 1960 Dr. Maxwell Maltz teki hienon psykologisen löydön. Se oli minäkuva psykologia. Kun me kohennamme omaa minäkuvaamme, kaikki alkaa muuttua elämässämme.

On olemassa sellainen ajattelutapa, jota kutsutaan VOITTOISAKSI AJATTELUKSI ja se perustuu 30 julistukseen. Tulevien viikkojen aikana tuon esille näitä Julistuksia ja toivon, että kirjoitat ne ylös ja myös käytät näitä elämässäsi joka päivä. Muuten niistä ei ole mitään hyötyä kenellekään.

Ensimmäinen julistu on: MINULLA ON MERKITYSTÄ!
Minulla on merkitystä itselleni ja muille. Olen tärkeä henkilö, jolla on uskomaton potentiaali ja lahjakkuus. Olen tietoinen vioistani ja arvostan itseäni siitä huolimatta. Minä rakastan itseäni.


Minulla on merkitystä itselleni ja muille. Eikö olekin hieno! Meidän täytyy upottaa tämä ajatus syvälle mieleemme.

Olen tärkeä henkilö, jolla on uskomaton potentiaali ja lahjakkuus. Ei kukaan, et edes sinä pysty arvaamaan sitä, mihin kaikkeen sinä pystyt.
Olen tietoinen vioistani ja arvostan itseäni siitä huolimatta.

Meissä kaikissa on vikoja ja teemme virheitä, mutta se ei merkitse sitä, että sinun pitäisi vähätellä itseäsi. Nouse ylös, kehu itseäsi. Minä arvosta itseäni siitä huolimatta. Rakastan Itseäni. Miksi? Koska minulla on merkitystä!

Kirjoita ylös tämä ajatus ja lue sitä joka päivä. Muista, että Sinä olet ainutlaatuinen ja tärkeä. Sinulla on merkitystä. Ei ole olemassa ketään toista, joka olisi sinun kaltaisesi.


Hyvää alkanutta Huhtikuuta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti