maanantai 26. marraskuuta 2018

MITÄ TOIVOISIT UUDEN VUODEN TUOVAN TULLESSAAN?

Olen ollut kiireinen kesästä saakka, kun olen työstänyt ensimmäistä Verkkokurssiani.
Tämä on ollut mielenkiintoinen matka minulle. Kun aloitin tämän blogin kirjoittamisen, ajattelin, että minulla on niin paljon hienoja Bob Proctorilta opittuja asioita, että halusin jakaa sitä tietoa muillekin ihmisille. Halusin heidän pääsevän osalliseksi siitä tiedosta ja kasvusta, jonka olen itse saanut.

Minulla ei ollut mitään suunnitelmia siitä, miten tämä kehittyisi, mutta kevään lopulla alkoi syntyä ajatus tämän verkkokurssin tekemisestä. Niinpä aloin työstämään sitä ja mielenkiintoista oli se miten Vetovoiman Laki toimi minun kohdallani. En aluksi uskonut siihen omalta kohdaltani, mutta kesän mittaan tapahtui asioita, jotka olivat niin uskomattomia, että pakkohan minun oli ruveta uskomaan.

Kun työstin ensimmäistä luentoa Muuta Ajatuksesi, Muutat Elämäsi, minulla ei ollut mitään materiaalia valmiina vaan keräsin tietoa omista muistiinpanoistani. Mutta yhtäkkiä Bob Proctorin yritys lähetti minulle videosarjan Paradigma Sifting, joka oli nauhoitettu Bob Proctorin pitämästä viikonloppu seminaarista. Se tuli minulle ilmaseksi. :-o
Tämä seminaari käsitteli juuri sitä asiaa, jota olin kirjoittamassa.

Olen myös töissä kaupan kassalla aina silloin tällöin ja aina, kun pyysin, sain juuri ne työvuorot, jotka halusin ja tarvitsin.

Passion Test ohjelman avulla olen oppinut ymmärtämään sen, miten meidän on rakennettava toiveemme tai tavoitteemme ja miten meidän tulee suunnata energiamme ja keskittymisemme asiaan niin, että se todella alkaa toteutumaan. Olen opettanut monia toteuttamaan toiveensa Passion Testin avulla ja jopa aivan hullunkurisesti muokatut toiveet ovat toteutuneet heidän elämässään.

Bob Proctor sanoo, että jokainen meistä pystyy esimerkiksi kaksinkertaistamaan omat tulonsa. Olivat ne sitten palkkatuloja tai yritystoiminnan tuloja.
Useimmat ihmiset vain ovat niin lukkiutuneita niin kutsuttuihin realiteetteihin, että eivät rohkene edes toivoa sellaista. He mieluumin tyytyvät osaansa kuin lähtevät rakentamaan omaa tulevaisuuttaan. 
 

Se on tietysti jokaisen oma asia miten haluaa elämäänsä elää. Jokaisella ihmisellä on hienoja kykyjä ja ominaisuuksia ja he voisivat kehittää niitä niin paljon, että heistä tulee mestareita alallaan. Kun ihminen kehittyy ja kasvaa, hänen näkökulmansa asioihin muuttuu ja hän alkaa näkemään asiat aivan eri valossa ja havaitsee pian, että kaikki on mahdollista myös hänelle.

Mitkä ovat Sinun kykysi, joita kehittämällä Sinä voisit kaksinkertaistaa tulosi? 
Nyt on uusi vuosi taas alkamassa. Minkälaista haluaisit elämäsi olevan. Nyt on taas uusi mahdollisuus muuttaa elämääsi ja tavoitella niitä Unelmia, jotka kenties on elämän varrella haudattu kellariin tai säilötty ullakolle. Kaiva ne esille ja aloita uudelleen Unelmoiminen.

Jos et tiedä, mitä haluasit, niin senkin selvittämiseen löytyy keinot.
Mukavaa alkanutta viikkoa Sinulle ja hyvää Joulun odotusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti