maanantai 19. marraskuuta 2012

MIETTEITÄ!

Olen opiskellut Bob Proctorin johdolla nyt 1.5 vuotta ja elämäni on todella muuttunut paljon. Olen oppinut itse pyytämään ja päästämään irti ja luottamaan, että kaikki järjestyy. Minä selviän ja niin kuin eräs ystäväni sanoi: "Elämä kantaa!" Tämä ei ole ollut mitenkään helppoa oppi, sillä olen aina tahtonut itse pitää langat käsissäni ja luottaen itseeni olen tiennyt, että saan kaiken minkä haluan. Nyt kuitenkin heräsin huomaamaan, että en ole uskaltanut tavoitella mitään niin suurta, että olisi pitänyt jättää se Luojan käsiin ja luottaa, että Hän järjestää asiat juuri niin kuin ne pitää olla, että minä saan sen mitä olen toivonut ja mistä olen uneksinut.

Olen opettanut ajattelun periaatteita lukemattomille ihmisille tähän mennessä ja todennut, että se, mitä Bob Proctor sanoi ihmisistä pitää paikkansa. Vain 3 % koko maailman ihmisistä todella pystyy muuttamaan elämäänsä. Miksi näin? Syy on todella siinä, että "monet ovat kutsutut, mutta vain harvat lähtevät muuttamaan elämäänsä." Suurin osa ihmisitä on niin uppoutunut sinne mukavuusalueelle, että eivät halua nähdä vaivaa. He mieluummin valittavat elämänsä raadollisuutta ja niitä olosuhteita, joissa he elävät, mutta eivät pane tikkua ristiin tehdäkseen asialle jotain. Jos et pidä siitä ympäristöstä ja tilanteesta jossa nyt elät, Sinä voit muuttaa sitä ja vain Sinä, ei kukaan muu.

On mahdotonta laskea niitä työpaikkoja, jotka on menetetty, ylennyksiä ja arvosanoja joita ei ole saavutettu. Mutta me voimme laskea ne miljoonat työpaikat, joista pidetään kiinni vaikka niitä vihataan. Avioliittoja, joita siedetään ja ollaan onnettomia. Vanhempia ja lapsia, jotka eivät ymmärrä toisiaan. Kaikki vain siksi, että ihmiset odottavat, että maailman ja ihmisten asenne heitä kohaan muuttuu, ennen kuin he itse muuttuvat.
Jos haluat muuttaa elämääsi ja saada niitä tuloksia joita haluat, niin muuta Asennettasi. Jos haluat toisten kohtelevan sinua ihaillen ja kunnioittavasti, niin kohtele Sinä muita ihaillen ja kunnioituksella ensin.
 
Kun haluat jotain arvokasta. Asennoidu niin, että on paljon enemmän syitä onnistua kuin epäonnistua. Ansaitse, tavoittele sitä, työskentele sen eteen. Pyydä sitä ja 9 kertaa 10:stä sinä saat sen.
Meidän asenteemme maailmaa kohtaan vaikuttaa yhtä paljon, kuin maailman asenne meitä kohtaan.

Haluan antaa sinulle ohjeen, jota voit kokeilla elämääsi nyt heti ja nähdä mitä tapahtuu.
Kuka on maailman tärkein ihminen? Jokaisen mielestä maailman tärkein ihminen on hän itse ja varsinkin itselleni Minä olen maailman tärkein ihminen!
Maailmassa ei ole mitään muuta, mitä miehet, naiset ja lapset haluavat ja tarvitsevat eniten, kuin itsetunto tai itsekunnioitus. Tunnetta siitä, että he ovat tärkeitä, että heitä tarvitaan ja että heitä arvostetaan.  

Ala kohdella perheen jäseniä, ystäviäsi ja lähelläsi olevia maailman tärkeinpinä ihmisinä. Kun kohtaat heitä, katso heitä ja kuuntele mitä heillä on sanottavana. Älä vain tiskaa astioita tai siivoa samalla, kun miehesi tai lapsesi yrittävät puhua sinulle ja kertoa mitä heille kuuluu. Pysähdy, ota heihin katsekontakti ja kuuntele heitä kuin se olisi maailman tärkein asia sillä hetkellä, koska se on maailman tärkein asia sillä hetkellä. Harjoittele tätä niin, että siitä tulee sinulle tapa ja tulet huomaamaan muutoksen omassa elämässäsi ja koko ympäristössäsi. Ja Sinut huomataan myös.
Oikein antoisaa viikkoa kaikille!  Tapaamisiin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti