keskiviikko 6. maaliskuuta 2019

VOIMA LAUSE 1

Napoleon Hillin kirja Ajattele Oikein – Menesty on muuttanut satojen tuhansien ihmisten elämän. Bob Proctorin ansiosta se on saavuttanut miljoonat ihmiset ja muuttanut heidän elämänsä kokonaan, kuten myös minun elämäni.

Julkaisen seuraavien viikkojen aikana muutamia Voimalauseita tästä kirjasta. Lauseita ja kappaleita, jotka ovat vaikuttaneet myös minun elämääni.

Voit kirjoittaa ne itsellesi muistiin jos haluat.

Tämä ensimmäinen on peräisin luvusta Toive tai Halu.
Napoleon Hill sanoo: ”Sytytä uudelleen mielessäsi liekkiin toivo, usko, rohkeus ja kestävyys. Jos sinulla on tällainen mieli ja toimiva tietoisuus näistä asioista, joita on kuvattu tässä kirjassa (ja joista olen kirjoittanut näissä blogiteksteissä), niin kaikki muukin mitä sinä tarvitset tulee sinulle, kun olet valmis vastaan ottamaan sen.”

Myös minä tiedän, että tämä on totta. Olen oppinut sen viimeisen yli puolen vuoden aikana. 

 




VOIMALAUSE 2

Hill sanoo: ”Asioiden toivomisen ja sen välillä, että olet valmis vastaan ottamaan toivomasi asiat, on ero. Kukaan ei ole valmis vastaan ottamaan mitään ennen kuin he uskovat siihen, että he voivat sen saavuttaa. Mielentilan täytyy olla uskova ei pelkästään toivova tai haluava.”

Hän sanoo edelleen: ”Avoin mieli on ensi arvoisen tärkeä, että voi uskoa. Suljettu mieli ei innoita luottamukseen, rohkeuteen tai uskomiseen.
Muista, että elämässä korkealle pyrkiminen ja yltäkylläisyyden ja menestyksen vaatiminen ei vaadi sen enempää ponnistelua kuin surkeuden ja köyhyyden hyväksyminen. ”

Nämä asiat ovat todellakin ensi arvoisen tärkeitä, jos haluat menestyä elämässäsi. Ja päästäksesi siihen, että se mitä sinä toivot, tulee sinulle mahdollisimman nopeasti, ilman pelkoa ja epäilystä. Sen minä olen oppinut viimeisen puolen vuoden aikana.
Silloin elämä on helpompaa, eikä tarvitse stressata joka asiaa.

Hyvää Kevättä Sinulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti