sunnuntai 12. toukokuuta 2013



Ihanaa kesän alkua kaikille!
Olen todella onnellinen ja iloinen, kun katselen ikkunasta ulos tai kun kävelen ulkona. Puut vihertää, uusi lehti on jo puussa. Luonto on niin ihanan vaalean vihreä. Minä todella nautin tästä. Olen odottanut kesää kuin aurinkoa nousevaksi ja nyt se hetki on käsillä.

Shakti Gawain sanoo: ”Elämäsi jokainen hetki on jatkuvaa luomista, ja universumi on loputtoman antelias. Esitä vain kyllin selkeä pyyntö ja saat varmasti kaiken, mitä sydämesi halajaa.”

Uskotko tähän? Minä uskon! On ihmisiä, jotka ovat koko elämänsä kulkeneet uskossa tietämättään ja saaneet elämäänsä niitä asioita, joita ovat halunneet ja tarvinneet. On ihmisiä, jotka ovat niin pessimistisiä, että eivät mitenkään voi uskoa, että heille tapahtuisi mitään hyvää. He odottavat jo etukäteen saavansa huonoja asioita. He hakevat työpaikkaa uskoen, etteivät voi sitä saada, koska on niin paljon hyviä hakijoita. Samoin on opiskelupaikkojen suhteen.
On vaikeaa uskoa, että juuri minä olen ansainnut opiskelupaikan tai tietyn työpaikan siinä missä kaikki muutkin.
Miten sitten voit muuttaa omaa elämääsi ja ajattelutapaasi? Haluatko yleensä muuttaa elämäsi paremmaksi? Se ei ole helppoa, koska sinun täytyy aloittaa siitä, että muutat ajattelutapaasi. Sinun täytyy muuttaa Asennettasi. Ryhtyä ajattelemaan positiivisesti. Luopua toisten arvostelemisesta, lopettaa puhuminen negatiivisista asioista ja onnettomuuksista. Ryhtyä etsimään lähimmäisistäsi ja työkavereista hyviä asioita. Antaa positiivista palautetta heille kaikista heidän hyvistä ominaisuuksistaan ja teoistaan. Pystytkö siihen? Kyllä, Sinä pystyt, mutta Haluatko tehdä sen!

Minä olen näillä kirjoituksillani pyrkinyt innostamaan ihmisiä etsimään sitä mitä he haluavat elämäänsä. Etsinyt ihmisiä, jotka haluavat muuttaa elämäänsä, mutta enpä ole saanut minkäänlaisia vastauksia tai kommentteja.
Ihmiset ovat kiireisiä, passiivisia, juuttuneet mukavuusalueilleen, ilmeisesti.
Toivon, että edes joku on saanut kirjoituksistani jotain elämäänsä. Täytyy todeta niin kuin Earl Nightingail, että vain 3 % maailman ihmisistä todella saavat sen mitä haluavat. Muut antavat toisten määrätä omasta elämästään ja tekevät mitä muut haluavat heidän tekevän.

Jos haluat tarkastella elämääsi ja tekemisiäsi, niin kirjoita lista niistä asioista mitä teet päivittäin, viikottain, kuukausittain ja mieti minkä takia sinä teet näitä asioita.

Kirkkoisä Augustus on sanonut: ”Usko on luottamusta siihen, mitä ei vielä näe; palkinto uskosta on nähdä se, mihin uskoo.”
Bob Proctor: Goal setting is the essence of life. Do these things not for the external praise but for inner reward. It makes you a better person, parent, professional. It is important to be constantly growing.
 Toivottavasti kaikilla on ollut ihana Äitienpäivä!



2 kommenttia:

  1. Hei! Minä ainakin olen kahlannut koko blogin läpi ja käyn säännöllisesti kurkkimassa onko uusia kirjoituksia. :) Olen luonteeltani negatiivinen pessimisti mutta jostain kumman syystä silti saanut elämässäni unelmia toteutumaan. :D Positiivinen ajattelu on paraikaa työn alla, samoin aarrekartat... ja koko elämä!

    VastaaPoista
  2. Oikein hienoa Ofelia. Juuri tällaista olen odotellut.
    Näin tulee todisteltua sekin, että itse voimme olla sitä mieltä, että olemme pessimistisiä ja negatiivisia, mutta sinun on täytynyt tehdä jotain oikein, sillä olet saanut toteutettua tavoitteitasi. Me voimme pitää itseämme negatiivisina, mutta jossain alitajunnassa sinä olet lähettänyt universumille sellaista värähtelyä, joka on vetänyt puoleesi hyviä asioita. Olen todella iloinen puolestasi. Jatka vain elämäsi muuttamista ja jos sinulla on kysymyksiä tai haluat keskustella joistain kirjoittamistani asioista, niin vastaan mielelläni kysymyksiin. Soita tai kirjoita
    p. 045 8904127 tai anja.kailanko@gmail.com

    VastaaPoista