torstai 31. toukokuuta 2018

KIITOLLISUUS
Tiesitkö, että Salaisuus-elokuva on levinnyt ympäri maailman. Se on vaikuttanut 200 000 – 300 000 ihmiseen.
Salaisuus-elokuva tehtiin ”Rikastumisen Tieto” -kurjan innoittamana. Kirjan luku 7 on KIITOLLISUUDESTA. Tiedätkö, että mitä useammin luet tämän luvun, sitä tyydyttävämpää elämästäsi tulee. 
"Saatavana e-kirjana"


Tässä lainaus luvusta 7:
""...Ihmiset, jotka järjestävät elämänsä oikein kaikilla muilla tavoilla, jäävät köyhiksi kiitollisuuden puutteen takia. Kun he ovat saaneet yhden lahjan Jumalalta, he katkaisevat langat, jotka yhdistävät heidät Häneen ja laiminlyövät Hänen kiittämisensä.

On helppoa ymmärtää, että mitä lähempänä vaurauden lähdettä me elämme, sitä enemmän vaurautta me saamme ja on myös helppoa ymmärtää, että sielu, joka on alati kiitollinen, elää läheisemmässä kosketuksessa Jumalan kanssa kuin se, joka ei koskaan osoita Hänelle kiitollisuutta. Mitä kiitollisempina me kiinnitämme mielemme Korkeimpaan, kun saamme hyviä asioita, sitä enemmän me saamme niitä ja sitä nopeammin ne tulevat. Yksinkertainen syy tähän on, että kiitollisuuden asenne vetää mieltämme läheisempään kosketukseen siunausten lähteen kanssa...
 
...Ne hyvät asiat, jotka sinulla jo on, ovat tulleet sinulle kuuliaisuudesta tietyille laeille. Kiitollisuus johtaa mieltäsi eteenpäin sinne, mistä asiat tulevat ja pitää sinut läheisessä yhteydessä luovan ajatuksen kanssa estäen sinua lankeamasta kilpailuihin...
 
...Kiitollisuuden laki on olemassa ja on aivan välttämätöntä, että otat huomioon tämän lain, jos aiot saada ne tulokset, joita haluat.
Kiitollisuuden lain mukaan toiminta ja vastatoiminta ovat aina yhtä suuret ja vastakkaiset.
Kun otollisin mielin kiitollisena ylistät Korkeinta, se on vapautumista ja voiman käyttöä. Kiitollisuutesi saavuttaa Korkeimman ja vastareaktio on välitön liikahdus sinua kohti.
...kiinnittämällä ajatuksesi parhaaseen, tarkoittaa sitä, että sinä ympäröit itsesi pairhailla asioilla ja näin sinusta tulee paras.""
   
Pysähdy ja mieti mistä kaikista asioista olet kiitollinen elämässäsi. Kun kehitämme kiitollisuus asenteen me kiinnitämme itsemme siihen lähteeseen, josta kaikki hyvä tulee meille. Kaikki tulee meille yhdestä ja samasta lähteestä. Kun me tunnemme syvää kiitollisuutta syvällä sisimmässämme, me kiinnitymme tähän lähteeseen. 
 
Ehdotan, että otat 5 minuuttia aikaa ja alat ajatella kaikkia niitä asioita, joista olet kiitollinen. Minä esimerkiksi olen hyvin kiitollinen terveydestäni. Olen kiitollinen ystävistäni. Olen kiitollinen siitä, että saan kirjoittaa näistä asioista sinulle. Olen kiitollinen siitä, että minä voin jakaa oppimiani asioita muille ihmisille.

Olen kiitollinen, että voin käyttää päiväni tehden niitä asioita, joita rakastan tehdä. Olen kiitollinen siitä, että olen terve tehdäkseni niin. Olen kiitollinen ystävistäni, joille voin kertoa, että olen heistä kiitollinen ja että he ovat minulle tärkeitä. Se merkitsee heille todella paljon.  

Ota asiaksesi tänä päivänä kertoa kuudelle ystävällesi, miksi olet kiitollinen heidän ystävyydestään. Kirjoita paperille myös 6 asiaa, josta olet todella kiitollinen tänä päivänä. 

 
Kirjoitin aikaisemmin siitä, millaisia TAPOJA meillä on. Kehitä itsellesi tapa kirjoittaa joka aamu paperille 6 asiaa, joista olet todella kiitollinen sinä aamuna ja aloita se TÄNÄÄN!

"Jo joutui armas aika ja suvi suloinen..."
Oikein hyvää viikonloppua Sinulle ja onnea koulunsa päättäville! 

P.S. Kirjaa voi tilata minulta hinta  9.50 e       anja.kailanko@gmail.com 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti