perjantai 17. elokuuta 2018

PAHEKSUNTA JA SYYLLISYYS


Heippa taas. Viikko vierähti mökkielämää viettäessä Luopioisissa Kukkiajärven rannalla. Oli niin ihanan rauhallista ja sattui vielä olemaan lähes tyyntä. Haavan lehdet kauempana vähän liikahtelivat. Linnutkin olivat lentäneet pois, joten ei kuulunut edes niiden ääniä. Yksinäinen sudenkorento teki taitolentojaan läheisyydessä. En tiennyt tarvitsevani sitä rauhaa, mutta nautin siitä koko sielullani. 
Nyt sitten paluu arkeen. 

PAHEKSUNTA JA SYYLLISYYS


On olemassa kaksi tunnetta, jotka on ohjelmoitu lähes kaikkiin meihin ja jotka ovat tuhoisampia asioita, joihin voit elämäsi aikana törmätä.

Toinen on Paheksunta ja toinen on Syyllisyys. Lähes 95 % maapallon väestöstä on ohjelmoitu näihin negatiivisiin tunteisiin jo lapsuudessa.

Paheksunta on sitä, kun minä kohdistan huonon energiani sinuun tai johon kuhun toiseen ihmiseen. Mutta huomaa, että se olen minä joka olen negatiivisessa värähtelyssä ja minä pidän sitä yllä. Joku sanoi kerran, että Paheksunta on kuin heittäisi hiekkaa jotakin kohti voimakkaassa vastatuuleessa. Sinä tiedät, että se lentää takaisin kohti sinua. 


Paheksunta on hyvin negatiivinen tunne. Sillä ei ole mitään merkitystä, miten oikeutettu se tunne on. Se on sopimaton tunne ja sinä olet ainoa, joka kärsit siitä.

Toinen tunne on Syyllisyys. Se tarkoittaa, että negatiivinen tunne on suunnattu sinuun asiasta, jonka sinä olet tehnyt tai ajatellut menneisyydessä. Se on hyvin tuhoisa tunne ja se pysäyttää sinun kasvusi jokaisella elämäsi osa-alueella. Se vaikuttaa sinuun taloudellisesti ja fyysisesti. Se vaikuttaa sinun ihmissuhteisiin. Näistä tunteista täytyy päästä eroon.

Dr. Joseph Murphy kirjoitti kirjan: Tele Psychics ja kertoi siinä muutamia vahvistuslauseita. Sinä voit käyttää tätä vahvistuslausetta tämän päivän harjoitteluna.

Minä päästän halukkaasti irti ajatuksista ja asioista, jotka sotkevat minun ajatukseni!”

Näiden kahden negatiivisen asian lisäksi on olemassa ajatuksia ja asioita, joita Sinä et edes tiedä, mutta alitajuntasi tietää. Siksi sinä voit sanoa näin: ”Minä päästän halukkaasti irti ajatuksista ja asioista, jotka sotkevat minun ajatukseni!”
Sinä voit aloittaa lauseen ”Minä päästän irti… ja sitten lisätä henkilön nimen tai asian. Se voi olla vanhempasi, sisaruksesi tai ystäväsi, jota paheksut. Sinä haluat päästää irti negatiivisista ajatuksistasi heitä kohtaan.

Voit sanoa myös, että ”Minä vapautan heidät tai hänet …. ja laita henkilön nimi tähän… heidän tai hänen korkeimmaksi parhaakseen. Näe heidät onnellisina, terveinä ja varakkaina.

Sillä ei ole mitään väliä ovatko he eläviä tai kuolleita. He eivät aiheuta sinulle ongelmia vaan sinä itse pidät niistä kiinni. ”Minä vapautan, päästän irti…. Mitä tahansa se onkin.. heidän parhaakseen ja myös minun parhaakseni.
”Minä päästän halukkaasti irti ajatuksista ja asioista, jotka sotkevat minun ajatuksiani. Minä vapautan Ritvan, Liisan, äidin, isän, Helenan heidän korkeimmaksi parhaakseen ja minä vapautan myös itseni.”

Lause voi olla jotain tämän tapaista. Saatat itse keksiä parempiakin tai ehkä jo tiedätkin parempia affirmaatiolauseita, joten voit muovata itsellesi sopivan, jota toistat usein ja todella päästät irti Paheksunnasta ja Syyllisyydestä.
Minä itse olen siivonnut omat ajatukseni ja päästänyt irti minua kahlitsevista ajatuksista. Joten kehoitan sinua vapauttamaan nyt itsesi.

Vapauttavaa viikonloppua Sinulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti