sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Kuinka ihanaa on kun huomaat muuttuneesi!

Meidän koko elämämme on oppimista, kasvamista, kehittymistä. Oletko itse kehityksen polulla? Minä olen! Olen jo pitkään kehittänyt itseäni, että oppisin ymmärtämään miten Minä tai Sinä saamme elämäämme sen mitä me haluamme oikeasti! Ensin minun oli muututtava itse ja sitten halusin viedä tämän tiedon eteenpäin, mutta esteenä olivat aina omat epäilykseni ja luottamuksen puute. Aika ajoittain ne nostivat päätään ja keikauttivat vaakakupin negatiiviselle puolelle.
Nyt tänä viikonloppuna olen etsinyt ja löytänyt itsestäni sen mikä poistaa luottamuspulan. En tiedä onko se lopullisesti voitettu asia, mutta ainakin nyt tunnen olevani voitolla.
Olen tuntenut oloni sellaiseksi, kuin olisin jonkin asian tai voiman keskellä. Tunnen olevani juuri kaiken sen keskipisteessä, jota haluan.
Ronda Byrne kirjassaan VOIMA pukee tuon tunteen parhaiten sanoiksi, joten lainaan oteen siitä:
"Aina kun jaat rakkautta tunteina, sanoina tai tekoina, kasvatat rakkauden määrää magneettikentässäsi. Mitä enemmän rakastat, sitä laajempi ja voimakkaampi kenttäsi on. Kaikki mitä magneettikentässäsi on, vetää puoleensa kaltaistaan. Eli mitä enemmän rakkautta kentässäsi on, sitä suuremmalla voimalla vedät puoleesi sitä mitä rakastat. Voit saavuttaa pisteen, jossa kenttäsi magneettinen voima on niin positiivinen ja vahva, että hyvän kuvittelu ja tunteminen saa sinut hehkumaan - eikä aikaakaan kun sama hyvä ilmaantuu elämääsi! Se on rakkauden ilmiömäinen voima!"

Kirjailija Neville Goddard sanoo: "Kykysi ajatella ja tuntea antaa sinulle vallan kaikkeen olemassa olevaan."

Ronda jatkaa, että meidän pitää kokea myös negatiivisia ja kielteisiä asioita, jotta voimme erottaa hyvät tunteet elämässämme. Muista, että Elämän tulee olla hauskaa!  Sinun ei tarvitse muuttaa negatiivisia ajatuksiasi positiiviseksi, koska se on vaikeaa, mutta sinä voit luoda uusia positiivisia ajatuksia ja korvata niillä negatiiviset asiat.
Oikein hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille ja iloitkaa elämästä ja kun kohtaatte vihaisia ihmisiä, kääntäkää asiat iloisiksi etsimällä niistä naurunaiheita!  :D

P.S.  Vielä 10 ilmaista AromaTouch hoitoa jäljellä! Pidä kiirettä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti